Healthy

Potravinová pyramida

2. října 2014 v 18:05 | Little Butterfly

Rules

30. března 2014 v 17:51 | Little Butterfly


26 days výzva :)

28. března 2014 v 23:18 | Little Butterfly
1. 30 dřepů
2. 30 dřepů
3. 30 dřepů
4. 30 dřepů
5. 40 dřepů
6. 40 dřepů
7. 40 dřepů
8. 40 dřepů
9. Odpočinek
10. 50 dřepů
11. 50 dřepů
12. 50 dřepů
13. 50 dřepů
14. 60 dřepů
15. 60 dřepů
16. 60 dřepů
17. 60 dřepů
18. Odpočinek
19. 70 dřepů
20. 70 dřepů
21. 70 dřepů
22. 70 dřepů
23. 80 dřepů
24. 80 dřepů
25. 80 dřepů
26. 80 dřepů

15 minutes

19. března 2014 v 16:13 | Little Butterfly
Moc ti nevoní cvičení a posilování a nikdy u toho dlouho nevydržíš? Dělej to jako já. Nastav si budík na každých 15 minut (nebo ho vždy odlož) a pokaždé když zazvoní udělej třeba 10 sedů-lehů nebo dřepů. Myslím že to není špatný nápad. A ani ti nepřijde že toho za odpoledne tolik nacvičíš.

Krabičkové svačinky

19. března 2014 v 16:09 | Little Butterfly
Dneska jsem si cestou ze školy nakoupila trochu zdravé stravy. Kukuřičné chlebíčky, raciolky (malé rýžové chlebíčky), a pár müsli tyčinek. Propočítala jsem si kalorickou hodnotu a rozdělila to do malých krabiček. Každá dávka má cca 100 kcal. Budu je nosit jako svačinu do školy. Alespoň budu mít přehled o tom kolik toho sním :)

Kalorické tabulky

19. března 2014 v 15:24 | Little Butterfly
Nejčastější potraviny a jejich kalorická hodnota na 100g

PotravinaKcalKJ
Jablko50210
Hruška50215
Banán60245
Pomeranč30130
Mandarinka50195
Broskev40170
Kiwi55230
Jahoda35150
Třešeň55225
Hrozno60255
Meloun1565
Brambory80335
Rajčata2595
Paprika2080
Mrkev35140
Okurka15150
Brokolice30135
Ředkvičky1555
Čokoláda5302220
Čočka3201370
Fazole3351380
Hrách3401390
Sója4501870
1 Vejce76325
Chléb2701125
1 Rohlík125495
Vánočka3501460
Mléko polotučné45200
Eidam2601080

Skinny girl diet

17. března 2014 v 20:43 | Little Butterfly
Dneska jsem se začala držet téhle diety. Podle mě to není vůbec špatné, jen ovoce a zeleninu taky započítávám. :)

"Správné" jídlo (tohle můžeš)

2. března 2014 v 19:27 | Little Butterfly
1.Jablka Jablka obsahují hodně pektinu, který vyvolává pocit sytosti 2.Hrušky Vláknina, kterou obsahují, se váže na cholesterol a tím snižuje jeho množství a váže na sebe tukové buňky
3.Bobulovité plody Obsahují velké množství látek, které silně bobtnají v žaludku a zajišťují tak pocit sytosti
4.Citrusové plody Patří mezi nejúčinější spalovače tuků a jsou bohaté na vitamín C
5.Papaya Má nízký obsah kalorií a současně obsahuje velké množství vlákniny
6.Mrkev Obsahuje velké množství vlákniny
7.Jogurt Funguje jako probiotikum, zlepšuje funkci střev a pomáhá hubnout
8.Celozrnný chléb vláknina, kterou ve velkém množství obsahuje, váže tuky, které se pak nemohou ukládat v těle
9.Skořice Zajišťuje, že potřebujeme méně inzulínu, a tak máme menší hlad. Snižuje hladinu tuku v těle
10.Káva Zvyšuje výdej energie a zlepšuje spalování tuků
11.Zelený čaj Obsahuje hořké látky, které pomáhají zhubnout a váhu si udžet
12.Vejce Obsahuje aminokyseliny, které jsou prospěšné pro hubnutí
 
 

Reklama