1.4.2014

1. dubna 2014 v 19:32 | Little Butterfly |  Diary
Tak včera i dneska to bylo na pohodu. Rozhodla jsem se posunout se dál a každý den sníst o 100 kcal méně :) Takže včera 300 a dneska jen 200 kalorií. Cvičím jakž takž dobře, i když bych asi mohla víc, ale..... Ovšem číslo na váze se asi zaseklo, což mě dost štve vzhledem k tomu že se tak snažím a žeru fakt málo. No uvidíme, ještě tomu pár dní dám šanci, ale jestli se to nehne budu fakt nasraná :D a nasadím úplnou hladovku. Fakt že jo :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 lea-thin lea-thin | Web | 1. dubna 2014 v 20:55 | Reagovat

Určitě ráda spřátelím. Co se týče appky, tak stačí (pokud máš android) najet na google play a do vyhledávače zadat kaloricke tabulky a vyjede ti snad jako první ta zmiňovaná appka. Má ikonku do oranžova s příborem. Pak jsem dřív používala ještě jednu - Water your body - připomíná ti pitný režim vypočítaný dle výšky a váhy, ale štvala mě melodie upozorňování, i když vím, že se dá změnit a když je člověk zaneprázdněn tak stejně nemůže reagovat na upozornění. Ale proti gustu... ;-)

2 Vila Vila | 2. dubna 2014 v 7:40 | Reagovat

Tak to človeka naštve, keď pri tak málo kalóriách ručička váhy nejde dolu. Možno by bolo treba zmeniť zostavu toho jedla. Čo si vyberáš ako jedlo? Môj denný príjem kalórií je o dosť vyšší a váha ide dolu.

3 Little Butterfly Little Butterfly | E-mail | Web | 2. dubna 2014 v 14:51 | Reagovat

[2]: No, dneska ráno už číslo dost kleslo, takže jsem spokojená, zase se to rozeběhlo. Asi to bylo tím že jsem hodně pila nebo nevím :) Jím hodně zeleniny, potom různé rýžové chlebíčky nebo müsli tyčinky :)

4 Vila Vila | 2. dubna 2014 v 19:27 | Reagovat

[3]:Tak zelenina je v pohode, ryžové chlebíčky neviem, ale musli by som asi vyradila. Väčšinou sú v nich samé divné veci a veľa, veľa cukrov. Čo tak radšej orechy? Zelenina a orechy plus trochu ovocia je super kombinácia.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama