"Správné" jídlo (tohle můžeš)

2. března 2014 v 19:27 | Little Butterfly |  Healthy
1.Jablka Jablka obsahují hodně pektinu, který vyvolává pocit sytosti 2.Hrušky Vláknina, kterou obsahují, se váže na cholesterol a tím snižuje jeho množství a váže na sebe tukové buňky
3.Bobulovité plody Obsahují velké množství látek, které silně bobtnají v žaludku a zajišťují tak pocit sytosti
4.Citrusové plody Patří mezi nejúčinější spalovače tuků a jsou bohaté na vitamín C
5.Papaya Má nízký obsah kalorií a současně obsahuje velké množství vlákniny
6.Mrkev Obsahuje velké množství vlákniny
7.Jogurt Funguje jako probiotikum, zlepšuje funkci střev a pomáhá hubnout
8.Celozrnný chléb vláknina, kterou ve velkém množství obsahuje, váže tuky, které se pak nemohou ukládat v těle
9.Skořice Zajišťuje, že potřebujeme méně inzulínu, a tak máme menší hlad. Snižuje hladinu tuku v těle
10.Káva Zvyšuje výdej energie a zlepšuje spalování tuků
11.Zelený čaj Obsahuje hořké látky, které pomáhají zhubnout a váhu si udžet
12.Vejce Obsahuje aminokyseliny, které jsou prospěšné pro hubnutí
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama