15 minutes

19. března 2014 v 16:13 | Little Butterfly |  Healthy
Moc ti nevoní cvičení a posilování a nikdy u toho dlouho nevydržíš? Dělej to jako já. Nastav si budík na každých 15 minut (nebo ho vždy odlož) a pokaždé když zazvoní udělej třeba 10 sedů-lehů nebo dřepů. Myslím že to není špatný nápad. A ani ti nepřijde že toho za odpoledne tolik nacvičíš.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nalani Nalani | 7. dubna 2014 v 14:01 | Reagovat

Ahoj :) mas moc pěkný blog :) chtěla jsem se zeptat, jestli tenhle způsob opravdu funguje? Nikdy jsem se necítila příliš tluste, ale bracha mi jednou otevřel oči s tím, ze mám hrozny nohy a ze bych se sebou měla něco dělat :/ nejsem na nej naštvaná, pravé naopak :) jsem rada, ze mi to řekl, zvlášť když se blíží Animefest (jsem hroznej otaku :D). Samozřejmě tam půjdu v kostýmu a teď, když jsem se prohlížela v zrcadle jsem zjistila, ze bych fakt měla zhubnout...a to, co nejrychleji :P zkoušela jsem nejrůznější cvičeni, ale výsledky zádný ani za měsíc a pul :( a pak když jsem vyzkoušela hladovet tak světe div se 4 kila dole už po tydnu!! :D teď akorát nevím jestli stihnu zhubnout tak abych neměla takový odporný nohy když k tomu budu cvičit. Říkala jsem si jestli nestačí když už chodím často na brigádu, ale asi by to spis chtělo posilovat ze? Prosím pořad a napiš, co si myslíš. Budu ti vděčná :)

2 Little Butterfly Little Butterfly | E-mail | Web | 7. dubna 2014 v 14:09 | Reagovat

[1]: Ahoj :) Hladovění nebo omezení příjmu jidla funguje spolehlivě. Jinak úspěch ti přeju a snad budeš úspěšná i nadále. Nemyslím si že bys musela nějak extra moc cvičit :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama